Потребителско меню



 

 

 

 

 

 

ДЕРМАТИТ - ДЕРМАТИТ PDF Печат Е-поща
(0 votes, average 0 out of 5)
Оценка на читателите: / 0
Слаба статияОтлична статия 
Органи и системи - Алергични кожни заболявания
Article Index
ДЕРМАТИТ
Лекарствен дерматит
Лечение на лекарствен дерматит
All Pages

 

Лечение на лекарствен дерматит

Даването на антибиотици и противотемпературни лекарства може да влоши състоянието на болния, тъй ката самите те са честа причина на тези кожни прояви. Редица лекарства, ката аналгин, седалгин, фенолфталеин и др., причиняват  т. нар. фиксирани екземи. Това са изменения с червено-синкав цвят, ограничени, разполагащи се винаги на едно и също място. Контактна екзема например  се получава у здравни работници при работа с пеницилин, стрептомицин, новокаин, фенотиацин и др. Най-важният подход при наличие на лекарствен дерматит е да се преустанови вземането на лекарства. Необходимо е да се направи преценка на вида на лекарствата, които е приемал болният, и връзката им с кожните изменения. Субективни оплаквания обикновено няма и затова не са необходими локали средства. Необходима е незабавна консултация с лекар.



 


На вниманието на кмета

ПОМОЩ , ШУМ ОТ КЛИМАТИЦИ!

ПОМОЩ , ШУМ ОТ КЛИМАТИЦИ!

  На вниманието на кмета: Кюстендилци бавно оглушават от шума на климатици ЗАБРАНИХА НАЙЛОНОВИТЕ ТОРБИЧКИ, НО ШУМА ОТ КЛИМАТИЦИТЕ ОСТАНА             Часът е 23, вървим по една от централните улици в град Кюстендил. Трафикът от...

admin - avatar admin 03 Фев 2012 Hits:78956 На вниманието на кмета

Read more
 

Последни обяви

Анкета

Какво най- много харесвате в Кюстендил?