Потребителско меню



 

 

 

 

 

 

МЕДИКАМЕНТОЗЕН ДЕРМАТИТ PDF Печат Е-поща
(0 votes, average 0 out of 5)
Оценка на читателите: / 0
Слаба статияОтлична статия 
Органи и системи - Кожни болести

 

 

Какво представлява медикаментозния дерматит?

Медикаментозният дерматит е реакция на сенсибилизирания организъм при контакт с лекарство­ алерген: антибиотици, сулфаниламиди, формалин, новокаин, аминазин и др. В резултат от продължителното въздействие се формира хроничен дерматит, съпроводен с лющене и умерена инфилтрация.

Симптоми при медикаментозен дерматит

Обикновено болните се оплакват от отоци на меката тъкан, болезненост на кожата, парене.


 

 


На вниманието на кмета

ПОМОЩ , ШУМ ОТ КЛИМАТИЦИ!

ПОМОЩ , ШУМ ОТ КЛИМАТИЦИ!

  На вниманието на кмета: Кюстендилци бавно оглушават от шума на климатици ЗАБРАНИХА НАЙЛОНОВИТЕ ТОРБИЧКИ, НО ШУМА ОТ КЛИМАТИЦИТЕ ОСТАНА             Часът е 23, вървим по една от централните улици в град Кюстендил. Трафикът от...

admin - avatar admin 03 Фев 2012 Hits:78981 На вниманието на кмета

Read more
 

Последни обяви

Анкета

Какво най- много харесвате в Кюстендил?